close

日期:  2011年4月13-4月14日

團名:  江門金凱悅+豪華自助晚餐 純玩至抵價 二天團

旅遊社 :   大航假期

團費:  $399「$299 + $100二天導遊貼士(每人)」

 

第一天

早上8:00 羅湖關口集合上旅遊車,跟住架車兜去皇崗接其他團友,本來只要半小時車程,因為塞車成粒鐘至到皇崗。

之後車行高速直往江門,約中午12點,先到太湖魚翅海鮮酒家吃午餐

 

 

傳聞這裏有十大金獎名菜,太肚餓吃完團餐冇影相

印象中只吃了吊燒糯米雞、荷塘蓮藕燉肘子兩款金獎名菜,其餘只是一般普通家常餸菜,當然有魚有菜,在大陸吃的魚及菜一般都好新鮮!

順帶一提,團餐居然有燉藥材湯飲,好重本喎!

 

 

lunch 後參觀靈芝種植場

 

 

呢D一棵棵靈芝包可以買回家當擺設喎!

 

因為面頭D泡子粉已被採用!

 

 

這是靈芝雞,D雞係吃靈芝大,咁咪好矜貴?

 

 

呢盆靈芝盆景又幾靚喎!

 

 

睇完靈芝仲有免費龜靈膏及龜靈茶飲,仲有抽獎,有靈芝送不過我抽唔中啊!

 

 

約下午三點半返到今晚住的酒店-->江門五星金凱悅大酒店

 

 

今天餘下時間會在酒店裏玩,先上房休息吓。

阿四果日腸胃炎,事緣係出發前一晚在HK懷疑吃了有問題的飯盒,這個不關大陸的食物事,最慘今次是美食團他無福消受!

結果整個下午他躺在床上休息!

 

酒店房豪華就稱不上,勝在面積夠大。

 

 

 

 

酒店大堂有靚靚的模型屋睇喎!

 

 

 

模型屋裏面還有傢俬添!

 

 

車房都好似啊!

 

模型仲會亮燈啊!

 

酒店大堂--見到我嗎?

 

加菲又出現了!

 

 

休息至晚上6:30pm左右,便落樓下酒店內凱旋西餐廳尊享豐富中西式自助晚餐

好新鮮的沙律吧!

 

 

冷盤區及粉麵區--有蝦蟹扇貝等

 

燒烤區--魚牛雞豬任選!

 

熱盤都有多款選擇!醉蟹都有得吃啊!

 

生果區--可惜上面果D係流擺設嚟咋,如果唔係弄幾個上房吔!

 

果汁奶茶咖啡任飲,D果汁好麻麻,係蘋果汁ok!

 

 

我至愛的甜品區,死囉!咁多款點揀呢?

 

 

 

可惜阿四腸胃不惜佢食得唔多,今次由我出擊

 

 

中間塊西冷响大陸來說我覺得好好,燒得夠嫩無渣,仲有係真正牛肉嚟,唔係豬扮牛,哈哈!

 

這裏的甜品給我驚喜,好好味食了很多,esp.D 朱古力蛋糕,比HK的酒店弄得更好味!

 

 

餐後上房休息一會,至晚上九點去了位於酒店旁超豪華金凱旋歌劇院內觀賞大型主題精彩歌舞

 

雖然係D二打陸歌星,但係音響、電腦佈景好先進,每幕歌舞編排都完美!

 

只是唱果幾首廣東歌舊咗D囉!

 

仲有雜技表演

 

 

咦?有老翻加菲貓表現??

 

咁又過了愉快的兩小時!

 

 

後記:是晚返上房阿四有輕微發燒,幸好第一天主要在酒店活動,加埋我帶備足夠的退燒藥,腸胃藥,再加上我悉心照顧(敷冰,餵藥)~佢第二天無乜事了!

阿四,老婆係咪好重要呢?

 

第二天待續....

arrow
arrow

    阿四 + 大眼 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()