喵!係我呀,大舊!

 

我同加菲一樣都係619生日,不過我今年18歲了(即係話跟咗大眼18年了)

星期六大眼專登帶我出街慶祝,今年特別D,不再食pizza及意粉等西餐,改吃亞州菜

lunch叫了我至愛肉絲炒麵

 

豉椒牛肉炒河,邊個話我加菲淨愛吃焗肉醬寬條麵?港式炒粉麵仲惹味喇!

 

 

夜晚dinner仲high,走去龍城泰之家吔泰菜!

先來一杯芒果沙冰,wooh!好消暑,用新鮮泰國芒打成汁,10個正!!!

 

貓最愛吃雀類,呢碟泰式海南鷄係大眼專登點比我吃,可惜D雞肉煮過火了,有點兒嚡口!

 

仲有咖哩蝦(送 農夫包) 及 豬頸肉炒檬粉,正正正!

一碟有 4隻大頭蝦,好多蝦膏呀!不過今次D咖喱汁冇上次食的咁香啫!但係都好抵食

 

睇吓個包 size仲大過我貓頭,蘸咖哩汁吃最正

 

last 老板娘好好人,免費送了泰式甜品及芒果添,實在大感动了!咁多嘢食埋單only $230咋!

大舊生日願望係全日狂吃(實現咗喇!),生日礼物想要芒果流沙蛋糕(可惜比Ah四 reject咗)

arrow
arrow

    阿四 + 大眼 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()