close

Hi!又係我大舊,昨天是我大舊牛一,咁快又一年,我又大一歲,19歲仔了

 

 

大眼同阿四依舊咁錫我,前天帶我去荃灣玩咗一天!阿四話同我慶祝生日喎,其實佢想出外影吓相就真!

大舊變咗肥村姑

 

果日中午走咗去三楝屋博物館,佢哋同我影咗好多靚相呀!

 



 

日式浸浴桶?其實係米桶嚟!





 

 

三楝屋原是一條陳姓客家圍村,約於清乾隆五十一年

1786年)建成,至今已有二百多年歷史。陳氏遠祖原居於福

建,後有部分族人南遷至廣東。至十八世紀中
,
清乾隆年間,

陳氏族人陳任盛跟隨其伯父遷到荃灣(以前稱為「淺灣」),

以務農為生。

 

後因族人人口增加,故於大帽山下購地建村居住,所建的即現

今的三楝屋。至二十世紀七十年代,三楝屋仍有人居住,然欠

缺維修保養,部分原本是密封的外牆都裝上了窗戶。

 

1981年,三楝屋被列為法定古蹟並計劃進行修復工程,陳氏

族人亦遷出三楝屋,由政府撥地另建三棟屋村安置。三棟屋的

修復工程至
1987
年完成,並加入博物館設施,而成為現今我們

看到的三楝屋博物館。現今的三楝屋博物館大致回復三楝屋圍

村的本面貌,以介紹陳氏圍村歷史、傳統中國民間風俗、農村

生活及傳統中式居庭面貌為主。
三棟屋原先只有三列房舍,

族長陳任盛興建
,
隨後佢既後人先後喺村既兩旁同後面加建房

. 位於中軸線上既正廳, 擺放左陳氏先祖既神位, 面向正門,


門石楣上刻有「陳氏家祠」四字
.

 

he he....都係睇吓阿四D作品喇!

 

 

 

三楝屋博物館外貌

 



 



正門
門口

 







 

宗祠

 



 

 





 





 



 







 





 

 

扇車(風櫃)









三楝屋模型



荃灣市中心模型



 

 

睇完博物館阿四佢哋帶我去鋸扒,he he!正呀!生日大餐!

 

 

去咗莎樂美,食咗黑椒牛柳鐡板餐

 

我大舊出名大食(大食懶加菲貓嘛),食埋阿四果雜扒添!

 

 

 

仲要"趙"埋果雪糕添,透心涼呀~喵~

 

 

arrow
arrow

    阿四 + 大眼 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()