Day two- 2013-04-16(Tuesday)   天情微涼,大慨 13-20度

今日打算去東京週邊地方看看,講真玩八日冇可能淨玩東京。
以前跟團去過箱根,富士山,今次自己行一定找些團不會去的地方,打開地圖,就揀了東京對上的「埼玉縣」,個度有個「川越市」,傳聞保存了許多江戶時代古建築,我地好有興趣。

 


遲左起身,成早上8點至去「松屋」食個牛肉飯早餐。



去「川越」點搭車,好簡單,就在「新宿太子酒店」,個度地下有個叫「西武新宿站」



在這售票處可以買到往「本川越 one day pass」

 

 

 

每位¥1280, 包括來回「西武新宿站」及「本川越站」的火車票,及任搭「川越市」裏面行走的「小江戶巡迴巴士」一日乘車證

 

 

我地搭 8:26分開出的火車

 

 

 

車內掛滿「埼玉縣」的景點推介...原來「秩父」有芝櫻睇,不過阿四話開在地上的櫻花不及樹上的美,唔打算去。

 


這是急行車,大慨上午9:27到達「本川越站」,約一小時車程算快了。
 

 

 

 

 

 

這是「本川越站」,隔籬有商場,裏面有間「西武百貨店」。





「川越市」不是太大,應該一日可以去哂所有重要景點。

 

 

 

奇怪是呢度氣温比「東京」涼,我着唔夠衫,百貨店又未開門,我唯有在 Family Mart 買了件無印底衫穿在裏面,冇錯日本的便利店真係便利,底衫都有^^

仲有是去咁多次日本,未試過食菜肉包,買一個試食,結論是....得個樣,.香港的飽點冇得頂!
哈,食包比人趕,原來日本便利店係不准飲食!!!




剛巧遇上架「小江戶巡迴巴士」埋站,我地即是上車,好迫人,要企冇位坐。

認住呢架老爺車,有紅藍綠三架唔同colour的車行走「川越市」裏面多個景點

上車唔駛入錢,只要出示回程的火車票便可任搭,因為我地之前買左 pass包埋

 

 

第一站,我地去「中院」www.nakain.com/jp.html

 

 

 

 

 

「中院」位於「喜多院」旁,是「河越茶」及「狹山茶」的發祥地,但現在沒有種茶,春天反而開滿櫻花,所有前來碰碰運氣。



可惜今年櫻花早開,呢度都落哂咁濟,得一兩棵....

 

 

 

如果盛開一定很美。



原來櫻花近尾聲,日本叫「葉櫻」,有另一番美。



庭園好靚

 

 

 

中院裏面好細,唔係櫻花時節可以不來。


 

 

 

 

 

 

大舊又擺pose。

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

離開「中院」走了一陣,見到「中院」後面有棵死剩種,嘩,好大棵,還盛開中,好嘢!

 

 

 

 

我地沿住街路走,兩旁全是住宅,好靚的金字頂屋,比間我就好了

 

 




走了一回,找到「喜多院」了 opening hours: 8:50-16:30
www.kawagoe.com/kitain

 

 

 

 

「喜多院」有一千一百多年歷史,由「慈覺大師」創立,院內多珍貴文化遺產,是「埼玉縣」的名寺院。
在院內參觀是免費,但如果想看文物而進入客殿,書院,庫裏,慈惠堂及五百羅漢,要比入場費。
我地冇興趣比錢參觀,只在外拜神,影相。

 

 

 

 

咁遠來到,大舊都誠心拜佛。

 

 


「慈惠堂」,是本堂,供奉着「不動明王」
門外拜神不收費的。

 


「多寶塔」,江戶初期的傳統建築。

 

 

 

 

 

 

 

 

 

約11:45,我地在「喜多院」門口,趕等巡迴車去下一景點
等了15分鍾,才有車上><

 

 

 

今次等唔到老爺車,呢架照上。

 

第二日待續....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 







arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 阿四 + 大眼 的頭像
    阿四 + 大眼

    阿四旅遊blog/ 大眼袖珍場景分享

    阿四 + 大眼 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()