close

 

 

Day 8-天氣清涼有陽光

 

 

9:00am起身,今天last day,影下酒店出面

 

 

望到太子酒店喎

 

 

住左七天,有D唔捨得

 

 

804號房,再見喇

 

 

 

10:00am check out後,我地放低行李在酒店,今日會在新宿行下shopping,食個久留米拉麵早餐,好味不妨食多次。

 

大舊呢幾日食到臉珠脹卜卜喇!

 

 

 

 

因為今日搭下午五點機,我地要一點鐘左右離開東京,搭nex返成田機場,其實得兩個半鐘左右shopping,所以一早選了又方便,又多嘢睇,又啱買的地方行!

 

今日會行下藥房,位於新宿東口0既「BicCamera」旗艦店 及 unique, and yodobashi,連成一線,好啱我地呢D趕時間,又想shopping的人。

 


度對面已經是JR新宿車站,如果唔多李,可以拖住shopping完去搭車去機場,可惜我地要折返酒店拿行李





好好陽光

 

 

 

 

呢間就係 2012年9月開幕的

BIC CAMERA X UNIQLO = 全新概念跨界概念店BICQLO!

 




BicCamera」旗艦店, 該店樓高11層, 當中0既地下一半樓層以及二至四樓部分其實唔係由「BicCamera」營運, 而係會由日本最著名0既連鎖服裝品牌「Uniqlo」進駐, 不過呢間「Uniqlo」並唔係一般0既「Uniqlo」, 而係將「BicCamera」0既電器融入服裝中0既全新概念店^^而整座大廈0係「Uniqlo」開業後亦會以全新名字登場, 就係將「Bic Camera」及「Uniqlo」0既名合成0既「BICQLO」(ビックロ)喇~



http://www.uniqlo.com/bicqlo/


生活雜貨,電器,化裝護膚,玩具,寢具乜都有,係大型百貨店

 


我地分頭行事

大眼行玩具店,護膚品店,藥店同 unique,阿四行電器部份!


呢度個玩具部好大呀,好多商品,門口有好多扭蛋機

 

 

 

 lego

 

 

 

 

 

 

嘩,e度licca好多呀,款好齊添!

 



仲有價錢平個出面D玩具店

 

 



最激氣是個盒licca睡房,比上野個間yamashiroya平好多,真係激死我呀!!!!!!!!!!

 

 

大家鍾意licca,來這裏買!

 

 

 

 

 



仲有森林家族 counter



SF fans 見到開心!

 

 

 

 

 

 

 





在「BICQLO」(ビックロ)買了套licca學校制服,又買了護膚品,mask等。之後會合四哥,去行隔離的yoyodobashi,兩個鐘的shopping買了一堆



¥1480  (Kanbe UV 四合一cream) + 698(暗瘡mask) + 698(rose mask)



阿四只買了呢個電波計時鬧鐘

 

 

 

 

返酒店拿行李,再行去 JR新宿站,我地之前買了Nex來回pass,記得去到車站劃位先,然後去月台

 

 



返港成四喼行李!!!收獲豐富!


我地搭1:20pm車,大慨2:50到成田機場!

 



時間鬆動,我地check in 先,點知原來班機要遲大約個半鐘,國泰地勤主動送了兩張合共¥2000餐券比我地在機場消費食 lunch,又幾好喎!

 

 

有免費餐食,正!仲多了時間行下機場商店

 


大舊話其實係佢太可愛,咁就逗到兩張飯票

 

 

我地揀了一間食蕎麥麵的,間店可望到機場

 

 

 

 

 

 

 

 

 














大舊上機繼續食



是日大慨晚上 10:30到港



其實還有以下戰利品,唔記得邊日買了


T shirt 在 激安之殿堂買(新宿)買

¥1500

 

 

藥物一大堆

¥9722

 

 

 

 



在機場買¥600

 

 

~完~

 

arrow
arrow

    阿四 + 大眼 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()