close

 

2007-11-20

 

每年主人都會帶我去大嶼山渡假

第一天行程àMTR先到東涌東薈城行outlets(Adidas波鞋真係平D!仲有好大間Espirit );午餐在擴大咗的美食廣場食-à多咗美食counters選擇同埋多咗D,good!啱哂我大舊胃口

 

跟住搭一小時車入梅窩,山路好”,想嘔! 沿沙灘去到銀礦灣酒店check in,已下午4点半,最喜歡主人每次入大嶼山渡假都會住此酒店,好過住渡假屋,酒店乜都有,仲包埋早餐,祗需帶銀包便可!一出酒店便是海灘,無敵海景,Woh!

 

 

 

 

今次間房雖面向內園,但打側都望到部份海景...喵!

 

 

 

 

即刻小睡1.5hours,跟住去梅窩碼頭惠康買今晚BBQ食物,有我至愛雞翼同腸腸!

今晚BBQ場頗寧靜,祗有兩三個爐有人用緊!

最衰今晚冇乜我D friends(野貓)出現,反而有隻衰狗成日想偷我D燒雞翼,走開

 

 

大約BBQ至晚上11時便回hotel,遠離煩囂的石屎森林,多麽寫意一天!

arrow
arrow

    阿四 + 大眼 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()