close

對上一次去 Ocean Park 係舊年我11月生日正日,當時只得生日果位免費入場。

事隔一年,優惠加多,除了生日果位免費入場,同行個一位就半價添....10月8日係阿四正日,巧合果日係星期六,假期,咁我地又去玩了!

(優惠至明年 2012  8月)


恰巧碰着 哈囉喂,到處都是恐怖裝飾








連買嘢舖都有金銀拍紙簿,香燭大鉛筆...嘩!有冇人買,大吉利士






好搞鬼的吊車






兔仔加菲去玩啊!









山頂有新玩意--熱帶雨林天地




地方不大,有海陸空動物睇,仲有個熱帶激流玩...會濕身,所以冇玩














 
 











山下面就有個全新海洋館--海洋奇觀




入口--搭電梯上


由頂層開始參觀,好靚呀!





呢part可以比人觸摸海星,感覺塊皮好硬!






D珊瑚顏色係咪油上去,咁 colourful ga?
 
 


頭頂水缸,過穩









在這些3D圓桶狀玻璃看魚,好似萬花筒,呢度望到下一層,有個女仔响度睇魚,咁睇好似佢在水中, 哈哈!





藝術品









最矚目該是這成層樓咁高大水缸



睇睇吓發現有死魚,大吉利士,生日有死魚,係條吞拿魚,隻海龜係咁咬條魚屍,好識食




參觀完水族館已入黑, 7:00pm 門口--夢幻水都人工湖有 show 睇-->有煙火表現,唔錯 ga!可惜我 camera  冇電了!




因為夜晚 5:30pm開始有哈囉喂,原則上我地日間票係冇得玩,其實除咗D鬼屋我們冇pass唔入得,其他街頭表演show都睇到,仲有行行下條路不時有人扮鬼怪走來嚇你,真係嚇死人囉!

可以同D鬼一齊合照,哎呀!可惜相機冇電,哀!

我同阿四睇咗陣鬼怪dance show  ,晚 8:00 左右就走了,因為夜晚的哈囉喂比日中人流更厲害

p.s.  如果唔買 Fast pass 個D ,排一間鬼屋at least  2 小時.....見間間都打哂蛇餅 !

 
 
arrow
arrow

    阿四 + 大眼 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()