close

高雄機場



Hello!其實上年去高雄係我大舊第一次坐飛機出門旅行,用咗好多方法威迫利友阿四至得。





嘩!坐飛機原來咁過癮,有嘢食,有空姐睇!







我要唱林峯首歌,chok chok chok.............




D人話台灣成日落雨,我咁寶貴所以著翻件雨衣先!







為食篇



去高雄一個鐘頭機都有一餐食,頂下肚先!





當時正在夏天,仲要冇冷氣打邊爐,阿四我服咗你!





食飽飽後又唱翻句「張單阿四負責吧!」




我是一隻嬌滴滴花貓,要食30倍巨型水果冰…冇問題!






吓!阿四呃我!30倍應該成個泳池,29倍比阿四食咗!得翻一碗。

 




台灣好多嘢食,阿四同大眼行陣街先!我响美食廣場等.........






D炸豬排同我的手咁似,邊件至係豬排??





D鹽酥雞好好味呀!你要餵飽我至好行街!






食咗正餐後就餵我食雪糕。





食完甜品又開餐....阿四食到流黑色鼻血…我唔客氣喇!

 





呢張係我最chok食飛機餐的相,信和買$10一張。

 




酒店篇

果幾日熱死我,返酒店開大冷氣hea !




咦?有貓貓電視台睇喎。




遊覽篇--
新台灣原昧人文懷舊館

坐完地鐵之後回到五十年代,救命呀!不如寄我返香港!


 
 




李小龍係龍兄,我咁多虎紋一定係虎弟!你做乜眼超超望我








做乜嘢嚟戲院睇娘屎戲?我要爆谷。





呢間餅店有冇pizza賣呀?






大家留意路牌上果pair公仔…



似唔似我同阿四個影?



新堀江商圈



高雄其實好熱鬧呀!夜貓子又出動喇!





橋頭糖廠


乜呀?我趕走哂D乘客囉!




呢架係銀河鐵道999,我要出發去火星嘛!

 
 


火車由我負責駕駛,帶阿四去火星整容,我就換機械身體!出發!!
 
 
 




哈哈!架火車咁舊,莫講話火星,火炭都去唔到!

飽肚時16公頓?空肚 12.5公頓,係咪話緊我??><





呢度咁靚,唔通真係出走地球?





乜真係有火星人!!我咁鬼可愛,我唔係臘鴨,香港D運動員都唔係臘鴨,我究竟講緊乜?阿四快D叫千年女王來救我!




佢外表似一隻鸚鵡,但原來佢真係一隻鸚鵡,我問佢:「你名字叫紅燒定滷水?」





大家見唔見到有隻蝴蝶?
佢識講地球話





整齊清潔其實係講緊我,你話係咪?






大家有冇留意我無論去邊都要去祈福,我的願望是阿四次次都帶我去旅行!






去完火星返地球,多謝呢位副車長!
我地做咗老友






打狗領事館

打狗領事館變咗比狗打,仲叫我爬埋牆。





呢度好熱呀!有冇汽水呀?






旗津


貓咪唔好咁懶呀,你又冇我咁得意!





阿四帶我嚟做乜?佢叫我游水返香港~






孔廟,蓮蓬潭


我頭頂生咗兩座塔。






好好玩!!我由塔頂"sir"落嚟!






大家數數相中有幾多隻有虎紋的動物,記得計埋我!


 


大家見到呢張相時就知道阿四點服侍我!
呢招叫「送豬入虎口」




夢時代購物中心


臨走
記得買隻好似我咁可愛毛公仔返香港做手信喇。


arrow
arrow
    文章標籤
    garfield 加菲貓 高雄
    全站熱搜

    阿四 + 大眼 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()