close

hello,係我大舊,好久不見, long time no blog ,大眼妹好懶,唔寫blog,夜晚又唔多件衫,搞到冷親,佢依家休息,等我大舊借blog寫下先,你地睇完都要有D feedback比我呢隻超靚仔同可愛的加菲貓呀!

 

都有好多年無去Ocean park,對上都係數年前Ah四打エ的公司book咗Ocean一晚夜場6pm-10pm(special for 佢地公司員工家屬入場玩),仲只係玩山頂個part...所以我地連山下面的熊貓館都未去過架!

 

 

11月14係大眼girl生日,咁啱係星期日,佢算到盡...果日佢生日免費入場,Ah四响百X用積分+$180買了張入場券,而我加菲就不嬲去邊都免費架喇,咁用$180一家3口玩足1日,好抵喎!

 

 

 

好嘢!探熊貓先

 

 

有我一半咁可愛喇

 

 

有我100%足懶惰

 

呢塊牌係咪講我食量?

 

 

 

跟住去探小熊貓,呀~幅相後面果隻至係,唔好搞錯!

 

雖然我都好似柔柔,哈哈!

 

可愛死了!

 

 

 

仲有其它動物館,想搞下D鱷魚蛋,大眼唔比,掃興!

 

 

〝彩〞!日光日白搞D咁既嘢....

 

 

留言版--一家3口各自留言,我都有願望架~~pizza hut!

 

 

金魚館,忽然想食魚添!

 

大眼魚來呀!

 

呢張相大眼捕捉唔錯,似幅畫

 

 

睇雀鳥表演,D雀鳥訓練吓原來都好聽話架,叫佢做乜就做乜,無它,好似人類咁辛苦エ作為兩餐啫!

 

 

可唔可以訓練佢自動飛入我口?

 

 

第一次搭呢架海洋列車上山頂,也第一次給我恐佈的感覺,我講不是這架車,而是D大陸旅客,話說車廂裏雖然昏暗,卻又未到伸手不見五指,有個大陸婆公然响車廂內忽然除咗件衫,上身只剩下bra,跟住佢翻轉件衫再着番上身--->我地睇到目瞪口呆

,咁都得!只可惜佢唔係靚女,仲要成身鬆泡泡的皮膚及脂肪响你眼前坦蕩蕩,ah四話落車要去toilet洗吓对眼先!

 

 

 

排隊玩摩天塔,排咗好耐,因為D大陸客係咁打尖,似去咗世博咁!

 

咁辛苦上到塔,影番幅風景+靚貓相先

 

 

再去中華鱘館睇鱘龍魚,望落好似好好味咁.....唔知街市幾錢斤?

忽然想起fish and chips...

 

 

太平洋海岸,即係睇海獅,環境唔錯

 

 

見到佢地好好瞓,我又想瞓

 

 

海洋劇場睇海豚show,你睇Ah四抱住我幾咁溫馨赤子情!

 

 

 

就係睇完show,影完呢張靚貓相,有個大陸男人走埋來問大眼我呢隻咁可愛貓仔是否在園內有得買?ha ha ha,靚貓沒法檔,咁都有fans,海豚海獅唔係我对手!

 

 

 

一家三口玩下浪漫摩天輪

 

 

 

响海洋館D沙魚係咁〝啤〞住我,大佬,我唔好味架!

 

 

 

透明水母,好靚呢!

 

 

最後梗係坐番程吊車落山

 

未夠7點,天都黑齊,果日入夜後都幾凍幾大風架,吊車都吹到搖吓搖吓,好激!仲有前後成排吊車得番我地一架有人,忽感陰森森恐佈,你睇我响架車裡個呆樣!

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    ocean park 海洋公園 香港
    全站熱搜

    阿四 + 大眼 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()