close

 

2007-11-21

第二天在酒店食自助早餐,非常美味-à有多士、炒蛋、茄汁豆、腸仔、鮮奶麥皮、 白粥等、咖啡鮮奶果汁任飲;仲有生果添!好飽,最緊要餐廳對正無敵大海景,真係嘆!!!

 

 

 

12check out ,今次主人冇去大澳,改咗去機場二號客運大楼翔天廊(Skyplaza)-à這裏食肆同shopping地方都比一號Hong Kong SkyMart...

 

 

我地去咗星光無間玩(要買入場現金券每位$20,現金券可於場内使用)-à個場館好細,環繞走一個圈便完了,D遊戲低B,所以成個場靜英英得我地行,仲要$20入場費,這個唔抵玩!

 

 

好彩d入場費可以在星光無間內消費用,主人咁錫我緊係買嘢比我食,我幹掉了二客下午茶餐-à炸魚薯條+香芧雞翼,唔錯,50元兩份茶餐算不貴!

 

 

本來想玩i-sports,收費昂貴冇玩!轉移去玩航空探知館-à推介!館內有20多個寓資訊教育於娛樂 的多元化航空主題 專區,大部份仲係免費參觀啊!

 

 

 

 

晚餐在Food Court 的 Famous Famiglia 食à Pizza OK好味,個pizza卷就麻麻...

Last 花了$120(原價$140兩位)在 4D超立體巨幕影館睇4D版电影-魔戰王:貝奥武夫è片長114分鍾,套片本身3D版,但加埋配合劇情有冷風、雨水、燒焦氣味、飘雪等4D效果,超抵睇!

貓仔比套戲D雨水凍風吹親,要返家休息,下次輪到我主人寫番Blog,!

 

 

到翔天廊玩記得拿番本優惠小册子

 

,裏面印有大部份食肆、shopping店舖同各娛樂優惠券,慳唔少架!

喵...

arrow
arrow

    阿四 + 大眼 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()